2010. május 6., csütörtök

A fény, az álom , a vihar (vers 2010)

Régóta gondolkodom, hogy fel kellene rakni netre a dolgaim, amik kiérnek a lap széléig, és azokat is, amik nem.

Tegnap éjjel szokás szerint nem jött az állam a szememre, és megnéztem a jövő heti Dr House-okat, (az azért kissé misztifikálón hangzik, nem?).. és az egyik taggal véletlenül sikerült együtt éreznem.. Szóval megszülte magát, amit még lehet, hogy finomítok, de tessék:

Vagyok a fény, ami mutatja az utat

Vagyok az álom, ami soha nyugtot nem hagy

Vagyok a vihar, ami keresi a lelked

Vagyok a hang, az a halk hang mélyen benned


Vagyok a léptem, éjjel a betonon

Vagyok az árnyékom, követek monoton

Vagyok a hangerő, zavarom a házat

Vagyok a kölyök, ki minden ellen lázad


Vagyok a régi út, már láttam a világot

Vagyok a hivatal, mindenkit utálok

Vagyok az éj, forró és jéghideg

Vagyok a vers, ami nem kellett senkinek


Vagyok a szemét, mi a városon át görög

Vagyok a bálvány, a trónusomon ülök

Vagyok a cukor, a kávé, a bor, mit fogunk inni

Vagyok, aki lettem és nem lát soha senki


2010. Május. Vévé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése