2010. május 11., kedd

Egy roham, egy lány miatt (vers 2009)

Megint egy Archív felvétel a Winchester sötét oldaláról

s


Tiltott dalban énekellek

Számba venném csábos melled

Körém húznám izmos combot,

Úgy nyomnálak, mint a gombot

Hajnalfényig együtt Veled

Ajkaidba súgnám Neved

Majd szertefoszlok, mint egy álom

s jövök másik éjszakákon


...

Húz hozzád valami, mit szeretek, érzek

Az éjközi szócsaták, s az intimebb részek

Egyszer rég, majdnem, s az úgy utált mégse

Életem egyik, hülye tévedése


Bár a milyen lenne álma bizserget titokba’

De csak jobb lenne meztelen, a fenekedet fogva…

A volt, a lesz, a talán, s megannyi varázslat

Láttalak reggel, s azóta kívánlak


...


A rakpart alsó kövén ültem

S mint oly sokszor, most is meghülyültem

Az emberek unalmasak, s szürkék

-Híg lé a lelkük, már oly sokszor leszűrték-

Az élet látszatát lopják, mint a szarkák


Éhes voltam, ez volt a feladat

Megettem két sáskát, meg néhány nyers halat

S kiittam mellé a Dunának vizét

-Nyeltem vele horgászt, meg néhány kis izét-

S hogy csillapítsam vesém lázát,

Teleengedtem egy kínai vázát


S hogy szebb legyen hasamban, e végső hal-álom

A gitárom fogom, s percben is darálom


Rest In Peace, Béke pikkelyedre

Most, hogy ezt is tudod, nyomás a helyedre!


Letettem a gitárt, megfogtam a tollat

-támad a szemét, az arcom felé tolat-

Fogtam egy papírt, tisztát és fehéret

-méretét nem tudom, ha érdekel, leméred-

S végigjártam sorban, mint a kórházi folyosót

A rohanó időnek e szombati folyását


Ránéztem, láttam, s tetszetek a színek

Hát mutassunk meg, gondoltam, most már valakinek


Arra jött egy lány, a szeme, haja barna

A blúz kicsi volt hozzá, hogy a mellét eltakarja

Arcába néztem, láttam szemében a lángot

-Na meg a szoknyát, mi izmos lába körül lengett-

-Közel megyek hozzá, amennyire csak enged-

Elkapott az örvény, s magába rántott

-S csináltunk a sorssal még néhány kacifántot-



2009. Május 29


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése