2010. június 4., péntek

A megker(g)ült toll (vers 2009)

(kissé vázlatos, de így akar maradni)

A ládafiából előkerült

-----A rég nem látott tollam
Fene se tudta eddig,
-----hogy hol van
Előkerült a Füzet, a jegyzet
Hol voltam eddig?
-----Egy rúgást ezzel megeresztett

A faromba
A goromba

Aztán jött, ki várt már rég, a Múzsa.
Homlokomról leszáradt rúzsa.
Ő várt engem, én vártam Őt
Szitka remegtetett velőt
Ó te (ez én vagyok) balfék, marha
Meg ami a szemeim eddig eltakarta
A félelmem (enyém), hogy látom tán a valót
------S itt újra remegtette a velőt-
De aztán csak megnyugtattam a tombolni akarót

Szóval itt vagyok megint
-----A toll, a papír meg én
Vagy épp a QWERTY,
------ne kötözködj, Kretén-

Ennyi volt tehát a tintai- bájti tespedés
Újra lesz gondolatjel
-----Nem kevés
Mondatok elölről hátra
-----Még inkább hátulról előre
Ne szívj: Ha nem érted, tisztán
-----Úgyse megy belőve

Még írnám egy oldalt, kettőt, hármat,
De közeleg a hajnali harmat
Na meg a téma most ennyi volt
-----A többi meg várhat
Eddig összetintáztam
-----Most laposra fekszem az ágyat
Leverem a lámpát, a füzetet becsukom
S Fogadom: Többé nem állok meg félúton.

2009. Azt hiszem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése